Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Dag 2. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?

Kategori:

Det måste faktiskt vara Kvällsnöjen!

Det är väl typ för att det är storstad, simmarna kan bli kändisar och skådespelare. Man kan bli vampyr och allt är bara så mysigt.
Jag är den personen som inte gillar storstäder, barer och sånt. Men jag drömmer om att bli kändis o skådespelareska, så den delen gillar jag otroligt mycket.
Och det gör så att jag gillar allt annat i spelet också.
Jag kan inte riktigt se någon nackdel i det spelet, enligt mig.

Kommentarer

  • Andrea säger:

    Varför jag köpte spelet - man kunde vara vampyr. Var typ bara därför xD

    *gör inte alls typ alla simmar till vampyrer hosthost*

    2011-12-26 | 13:32:33
    Bloggadress: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här: