Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Bilder och gästinlägg

Kategori: Bilder

Hejsan - jag har varit ur dålig på att spela sims på sista tiden och jag vet att jag har en dokusåpa att hålla på med, men tror jag skjuter upp den lite.

Så jag har spelat smått på en annan familj jag nyligen startat och tänkte visa lite bilder därifrån:

 Ett fridfullt tempel i Kina, otroligt snyggt.

 Kinsesiska muren - åh vad jag önskar att simmarna kunde gå där!

Cool!!!

 Älska vattenfall av någon anledning..

 Min sim får vara med också, hehe..

 Bara för att den där bilden är så mysig och får mig att vilja åka till Kina och Japan, så får den också en plats på bloggen :)

Ja, som ni förstod så blev det bilder från Kina, då min sim åker dit nästan hela tiden, hahah.

Sen så tänkte jag även säga att jag gjort ett gästinlägg på denna sims blogg: 

Mina sims 3 skapelser     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: