Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Dokusåpan

Kategori: Historier

Jättekul att jag fått med 4 hittills! ;D

Ska genast sätta igång och skriva ned alla anmälningar och börja skapa dem på sims - och hoppas på att det är så ni vill ha dem ;3


Dokusåpan kommer i alla fall heta Are You Scared?
Och om Thesims.se kommer öppnas igen kommer jag även börja dokusåpan där också - dock från början - Bara till alla som är nyfikna ^^

Vissa saker kan vara svårt att fixa, men ska göra det bästa av allting - och jag kommer självklart meddela när dokusåpan börjar.


Men innan tänkte jag att jag kan fota simmarna och fråga om det blir bra? Lika bra att göra så tänkte jag - kan ju alltid ändra (Så mycket som jag fuskar) ^_^


Och hoppas på att jag får 3 till anmälningar, för i så fall kan dokusåpan börja! ;D


Simma lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: