Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Bara "Simma" lite

Kategori: Allmänt

Har nästan nyligen fått ett sms från GAME att mitt exemplar till Husdjur finns att hämta i butik tidigast imorgon! :D Så ska självklart åka dit och köpa, om det inte är billigare i affären nära oss - i så fall köper jag där, hahaha längtar!!

Och för att visa att jag förtjänar spelet, ska jag göra Måååånga läxor nu trots att jag bara vill sitta och ruttna framför Sims - eller jag menar, dryga mig.. Vänta.. Bara "Simma" lite framför Sims ;)


Och om jag har tid senare, lägger jag upp första delen på min historia om Richer :)


                                
                                                                        Simma Lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: