Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

HÖSTLOV! :D

Kategori: Allmänt

Nu har man höstlov och jag kan nog lova att det blir mycket uppdateringar då ;D

Jag blev helt skärrad igår kväll - då mitt sims helt plötsligt slutade fungera. Jag installerade om Husdjur 2 gr, men det funkade fortfarande inte - så jag lät det vara.
Och sen imorse skulle jag testa och då stod det att skivan inte var i, vilket det var, så jag tryckte ut den och sedan in igen, och då, av någon otroligt konstigt anledning, fungerade det galant. Så nu är jag jätteglad och hoppas på att den inte förstörs igen!


Ska försöka lägga upp en uppdatering om Rei imorgon, men ska ut och handla mer Halloween grejer till en Halloween fest jag ska ha - så vi får se vad som händer! :)


Ha en fortsätt bra och "simmig" kväll! :D

Kommentarer

  • Victor säger:

    Åh halloween fest! Får man komma? :D Hahaha xD Kul iaf, här är alla bara otrooooligt sega :(

    2011-10-28 | 23:36:31

Kommentera inlägget här: