Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Migrän..

Kategori: Bilder

Jag har en sån himla migrän just nu, så har inte orkat spela så mycket idag - så därför har jag inte så mycket bilder att visa idag - bara lite grann ;3


Och tänkte svara på en fråga från en Anonym spelare och läsare ;3

Att vara här men ändå inte.. (del 2) från Anonym:

fråga: 

Varför har du tagit bort den? Trodde Gwen var din favvis :D

Svar:

Jag gjorde ett misstag D: Dock hade jag även laddat ner en massa från Exchange och familjen Richer består mest från Exchange, så jag visste inte hur jag skulle göra om Gwendolyn. Men aja, vi får se hur det blir - om jag gör samma familj igen, dock utan exchange föremål och bara Store föremål, eller om jag börjar på en annan ;)


Bilderna då:

 Så gulligt när kattungarna leker i höet ;3

 Detta är min konstiga åsikt: Men jag tycker denna bild är gullig ;3

Hittade en rätt så cool plats:









Och även en annan plats:





Vad tyckte ni då? ;3

Simma lugnt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    FINA BILDER <3

    2011-10-24 | 16:22:44

Kommentera inlägget här: