Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Pets!

Kategori: Allmänt

Först vill jag bara säga: Tack för alla kommentarer om min lilla historia (Del 2 kommer nog komma imorgon om jag inte fastnar framför sims)! :)


Och den andra: Jag köpte Sims 3 Husdjur igår (Den 20:e) och den fungerar galant och är jätteglad över det. Har hittills inte fått några buggar alls och vill bara spela, spela - men är även besatt av en annan grej som inte alls har med Sims att göra ;p

Lite bilder från Husdjur:

 Ser alltid kul ut när simmarna rider för första gången ;3

 Träning för Hopptävling

 Glassbilen... Är... Alltid... Störande! (Till och med i verkligheten) -.- Men aja, alltid kul att det finns en extra grej ;3

 Man kan ha ormar!!!!!!! :DDD

 Hästarna är bara för... söta! ♥

 Hehe söta.. ♥

 Ormarna!!! ♥

 Alltså.. Inga kommentarer! ♥

 Hahahah! :D




Nu har jag överdoserat bloggen med bilder från Husdjur - och mer kommer! :D

Simma lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: