Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Någon som kan hjälpa till?

Kategori: Allmänt

Jag behöver hjälp, hur hittar man denna träd? :s

Vampyrsim utan närheten av vampyr

Kategori: Bilder

Mitt sims gör mig smått förvirrad. Hade gjort en ny sim, med en katt som passar in till Lunar Lakes, och när jag började spela var hon vampyr :s


När hon icke e en vampyr

När hon e vampyr och jag precis börjat med spela.

Haha e sjukt förvirrad, men trots det gillar jag det, hehe ;)
o hennes lilla katt :P

Någon som varit med om det som jag eller vet hur det blev så? :)

Lunar Lakes cat

Kategori: Bilder




Söt liten kattunge som passar gott in i Lunar Lakes :)
Fick inspirationen ifrån Gummis o blev väldigt stolt över att ha gjort den. Så otroligt söt, haha :)

Eftersom thesims3.com inte fungerar som det skall och jag inte riktigt har det tålamodet just nu, sitter jag med en Capri-sonne Safari fruits dricka och funderar på att spela sims, gosar lite med en av mina katter och bara tar det lugnt.

Någe tips på hur jag ska spela? :)

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Thesims3.com

Kategori: Allmänt

Må säga: Jag e sur på den sidan nu!


Kan inte logga in med mina rätta inloggningsuppgifter - utan loggas in på ett konto som inte exiterar.. Blir galen...!

Sims games

Kategori: Allmänt

Har bestämt mig nu - efter att ha funderat i hemlighet ett tag.

Jag saknar alla utom två prylpaket, och nu har jag bestämt mig att jag ska köpa dem. Dock inte alla samtidigt - min plånbok kommer eka då.

Så jag funderar på att köpa ett eller två varje månad, så kommer jag snabbt ha alla.

Jag vet i alla fall att den 8 mars ska jag köpa Rampljuset - har förhandsbokat den - samtidigt som jag har tänkt att köpa Hidden Springs (Om dem fortfarande har rean som dem har nu, den kostar 99 kr om man köper ett expansion paket och jag har liksom alla expansionpaket så känns onödigt att köpa ett till bara för Hidden Springs skull ;)) 

En tanke som slog mig är att om jag köper Hidden Springs, kommer jag ha alla städer förutom Barnacle Bay, hahaha stackars mig. Kommer ha det så svårt att välja vart mina simmar ska bo när jag börjar spela :P

Fast tja, det e ju värt det! :D

Night in Lunar Lakes

Kategori: Bilder




Jag har aldrig insett hur vackert Lunar Lakes är under natten. Och hur stor månen e, och så nära.


Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Lunar Lakes

Kategori: Bilder


Min sim [Förnamn har jag glömt bort] Akita :)



Verkligen älskar Lunar Lakes! Så sjukt fin miljö, får många idéer, husen e fina och allt e bara underbart! :D
Ångrar mig verkligen inte med att jag slösade 300 kr för att kunna få simpoints, hehe :)

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Miss president II

Kategori: Bilder

liten gosig katt som somnade bredvid Gwendolyn Carpenter
När hon kände sig som mest ensam, hittade hon en kakadua (??) utanför sitt hus...
... och tog med sig den hem - döpte den till Lory, hahah

Borgmästaren Gwendolyn Carpenter!  Åh just ja, strax efter hon blivit borgmästare, träffade hon en kille som var gift med hennes chef, men trots det blev hon gravid med honom.
O gissa vad, det blev tvillingar... Dottern Ruby och sonen Sam, mamman Gwendolyn och pappan Oliver.
Och Oliver har redan två döttrar, därmed Emerald flyttade med sin far till Gwendolyn
Sam och Ruby som blivit söta småbarn :D
Gwen blev gravid igen, denna gång med dottern Amalia och sonen Shang - och Oliver har blivit åldring och Gwen har inte ens blivit vuxen ännu, ha!
Emerald påväg till skolbalen
Emerald och hennes kille Parker, haha sjult roligt foto
Skolbalens drottning! :D

För att sammanfatta det hela:
Gwendolyn Carpenter har fått en stor familj, med en styvdotter, fyra barn och man - borgmästare och fortfarande fattig, hehe..

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Miss president

Kategori: Bilder




Fast kanske inte riktigt ännu...
Min sim Gwendolyn Carpenter har precis börjat i president yrket och bor inte i världens snyggaste hus...





... Men det viktiga är att man trivs, eller?


Ps.. Nu ska jag spela Sims 3 i den nya staden Lunar Lakes! :D Ds

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Fireworks and Les Champs Sims

Kategori: Bilder





Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Lunar Lakes

Kategori: Bilder


Inte mina bilder! Bildkälla

Denna värld verkar passa mig perfekt - fantasy/Science fiction liknade och lilla jag Älskar Fantasy/Science fiction things!
Dock lite synd att den e dyr, 2400 simpoints, men spela roll. Jag vet vem som kommer köpa denna i slutet av månaden :D

Husbyggande Del I

Kategori: Husbyggen

Självaste byggnaden:



Våning 1:


Våning 2:


Garage och atlejé:




Jag är inne i en period med temat Kina och Japan, så detta hus är inspererat från Kina/Japan, men ändå lite allmänt Amrikanskt/Svenskt. Detta hus är dock under byggnad och är låångt ifrån färdig. Men lite sneak peak.

Simmen som bor här, ska börja spelas på när Rampljuset kommer ut och hon bor med sin hund Lilith.

(Jag hade problem när jag skulle starta sims, då datorn stängdes av hela tiden. Men fick igång det till slut efter att ha dammsugit ur dammet i datorn, så nu har jag inga problem längre, hurra!)


Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Insperation!

Kategori: Allmänt

Hey där igen =)

Kan med glada nyheter säga att jag uppenbarligen börjar få tillbaka Sims 3 lusten :D

Så ni kan nog vänta er uppdatering på denna blogg.

Ska snart sätta mig och spela Sims 3 för att bygga hus till det kommande spelet: Sims 3 Rampljuset.

Header och bakgrund

Kategori: Allmänt

Måste byta header, så den jag har nu är tillfällig.

Men ska försöka fixa när jag har tiden - och eftersom jag är sjuk och blablabla.. you name it.

Förlåt

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering, men har både blogg och sims torka just nu.

Men ska försöka bli aktiv så fort jag får tillbaka fantasin och lusten till att spela sims!

Hoppas ni förstår :)