Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Husbyggande Del I

Kategori: Husbyggen

Självaste byggnaden:



Våning 1:


Våning 2:


Garage och atlejé:




Jag är inne i en period med temat Kina och Japan, så detta hus är inspererat från Kina/Japan, men ändå lite allmänt Amrikanskt/Svenskt. Detta hus är dock under byggnad och är låångt ifrån färdig. Men lite sneak peak.

Simmen som bor här, ska börja spelas på när Rampljuset kommer ut och hon bor med sin hund Lilith.

(Jag hade problem när jag skulle starta sims, då datorn stängdes av hela tiden. Men fick igång det till slut efter att ha dammsugit ur dammet i datorn, så nu har jag inga problem längre, hurra!)


Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Grymt snyggt hus! ;)

    Blev väldigt sugen på att spela sims...ska nog sätta klockan på alarm tidigt för att kunna spela sims samtidigt som solen går upp!

    Kram Jenni ;)

    2012-02-21 | 23:18:23
    Bloggadress: http://tiincans.blogspot.com
  • Madde säger:

    va snyggt hus:) Kram

    2012-02-22 | 07:34:02
    Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: