Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Sims games

Kategori: Allmänt

Har bestämt mig nu - efter att ha funderat i hemlighet ett tag.

Jag saknar alla utom två prylpaket, och nu har jag bestämt mig att jag ska köpa dem. Dock inte alla samtidigt - min plånbok kommer eka då.

Så jag funderar på att köpa ett eller två varje månad, så kommer jag snabbt ha alla.

Jag vet i alla fall att den 8 mars ska jag köpa Rampljuset - har förhandsbokat den - samtidigt som jag har tänkt att köpa Hidden Springs (Om dem fortfarande har rean som dem har nu, den kostar 99 kr om man köper ett expansion paket och jag har liksom alla expansionpaket så känns onödigt att köpa ett till bara för Hidden Springs skull ;)) 

En tanke som slog mig är att om jag köper Hidden Springs, kommer jag ha alla städer förutom Barnacle Bay, hahaha stackars mig. Kommer ha det så svårt att välja vart mina simmar ska bo när jag börjar spela :P

Fast tja, det e ju värt det! :D

Kommentarer

  • Gummis säger:

    Vilka 2 prylpaket har du då? Jag har allt utom 2 prylpaket, gasen i botten och statsliv. har inga planer på att köpa dessa. Fast skulle jag springa på något av dom för under hundralappen så köper jag dom nog.:) Såg Sims medeltiden för typ 50 spänn! Kanske man borde köpa och prova?

    2012-02-26 | 20:20:17
    Bloggadress: http://simsweden.blogspot.com
  • s säger:

    Du hidden springs är skit tråkig!!!!! Det är bara den där brunnen som är värd pengarna ;)

    2012-02-27 | 08:16:32
    Bloggadress: http://ziggi.blogg.se/www.simsocracy.blogg.se
  • Gummis säger:

    Har du sims medeltiden?

    Hidden springs är en jättemysig stad! Finns roliga simmar att kolla in och mysiga timmerhus i skogen:)

    2012-02-27 | 17:04:43
    Bloggadress: http://simsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: