Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Dag 9. Vilken är din favoritsim igenom alla tider och varför?

Kategori:

Oj... Måste vara min sim Madison Shan.

 

Bara lite synd att jag inte har kvar henne..
.
Men varför? Jo, typ för att hon hade den stilen jag har ibland, hon var en femstjärnig kändis, jobbade inom Musikbranschen på nivå 10.



Och Gwendolyn Winchester.

Varför? Jao, hon är min favoritkaraktär i min fanfiction berättelse, jag har använt väldigt mycket fantasi när jag fixade henne från början. Och det var lite svårt att fixa henne i Sims, men jag lyckades och blev stolt över henne.




Vilka är din/dina favoritsim/simmar? =)



Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: