Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Melodie Oakenshield

Kategori: Bilder

Min sim Melodie Oakenshield är en femstjärnig kändis som vill bli skådespelerska. Hennes man arbetar inom musiken och även han är en femstjärnig kändis. 




Jag gjorde en liten annorlunda sim denna gång. Oftast blir simmarna svarthåriga med bara svarta kläder. Men denna gång fick hon vara blond, ha gröna ögon och lite rockiga kläder. ^^ 

(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Sims på datorn igen!!:D

Kategori: Allmänt

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev här.. Ett väääldigt långt tag sen. 

Men jag har fått tillbaka min dator, jag har installerat sims och nu är jag igång igen!:D 
Låter bra, va?:) 

Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, men har nationella i skolan nu, mycket läxor och har vänner som vill vara med mig. Men under den tid jag kan, uppdaterar jag, spelar sims och hittar på roliga saker^^ 
 
 
Men nå.. Har ni några önskemål på vad som ska synas här på bloggen? 
 
Glöm inte att kommentera!:D