Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Tyvärr.

Kategori: Allmänt

Jag har bestämt att avinstallera sims 3, då jag inte längre har lust o spela det, och det tar upp mycket onödigt plats på datorn nu när jag inte spelar det. Så tyvärr försvinner tex Pheonix, o så. 
Tyvärr! 

Phoenix (Del 16)

Kategori: Phoenix


Amelia ville testa på en serie som tog väldigt snabbt att göra. Hon döpte den till "De fyras gäng"


"Voff, är du död..?"


Bathilda (Tror jag hon heter....xD) fick ta en paus och Amelia tog över att träna hunden Chanelle.


Bebisarna har blivit småbarn! (Det är meningen att alla ska se så lika ut, fast alla föddes med samma hårfärg så det har jag inte ändrat.)

Quinn Phoenix.


Mercedes Phoenix.


Satana Phoenix.


Amelia lär Mercedes att gå medan Satana får sitta och leka och Derek lär Quinn att gå. Mycket arbete här.




(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Ugh, förlåt!!

Kategori: Allmänt

Jag har velat spela och uppdaterat, men jag har legat i influensa och riktigt hög feber i elva dagar i streck. Jag är på bättringsvägen (All tack till Harry Potter, haha) och funderar därför på att sätta mig och spela lite nu ikväll. Jag saknar spelet och mina simmar, plus så saknar jag att uppdatera bloggen och ha dess aktivitet som förut. 
Ugh, dumma influensa! Menmen, händer alla någon gång! 
 
Men som sagt, är på bättringsvägen nu, i alla fall! Så ni kan i alla fall vänta er små uppdateringar, förhoppningsvis. 

Inte riktigt blivit frisk

Kategori: Allmänt

Sitter med feber, så skyller på det varför det vart en sådan dålig rubrik. 
Jag ligger i influensa så ni får ursäkta att det inte blir någon uppdatering. Men jag orkar inte göra något. Jag ligger typ bara och sover eller ser på tv. 
 
Men tack för erat tålamod ändå!:)