Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

The Secret Voice

Kategori:

Efter att ha borstat och krafsat hovarna på båda hästarna, gick tvillingarna tillsammans ut med hästarna i följe.
"Vad tror du att det är som är så konstigt med huset, Amber?" Frågade Allison medan hon gick.
Amber såg fundersamt på huset, kände sig svagt iakttagen.
"Jag vet inte..." Mumlade Amber som svar, drog bort blicken från huset, men i farten tycktes hon se något vid ett av fönstrena.
Hon tvärstannade så att Skip gnäggade till och var tvungen att stanna för att inte gå in i Amber, eller i Allison och Angel. Allison stannade och såg bak mot Amber och Skip.
"Vad är det?"
"Jag tyckte jag såg... Glöm det förresten, det var inget."
Hon fortsatte att gå och Allison såg på sin syster innan hon följde efter. Dem släppte ut hästarna i hagen innan dem sprang till skolbussen som väntade.



När dem kom hem, sprang hästarna ute i hagen och allt verkade som vanligt. De log, höll sina läxor i handen och gick in i hallen. En matdoft slog emot dem och båda såg ut att njuta av doften. De såg mot köket där deras mamma stod och lagade mat. Hon var blek i ansiktet, som om något hade hänt, men ingen utav dem två vågade fråga något, så de gick fram till skrivbordet. Allison satte sig nere på golvet och Amber vid skrivbordet.



Chelsea stod och hackade grönsaker när något brakade till i övervåningen. Hon stelnade till, släppte kniven och såg upp. Men inget mer ljud kom. Hon drog blicken mot sina döttrar som satt helt inne i sina läxor, innan hon såg trapphusets vägg igen. Hon svalde hårt, tog tag i kniven och kramade om den hårt.
"Jag inbillar mig bara..." Viskade hon tyst för sig själv och började hacka grönsaker igen, nu mer stelt och skräckslaget.

Kommentarer

  • ❤ SimSim säger:

    Hej Simsare! Jag hittade dig inne på en Simsblogg och ville tipsa om min blogg. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)



    Jag har startat en ny blogg som är dedikerad till allt vackert i the Sims 3.

    Jag jobbar på att samla de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till er trogna Simmare där ute.



    Kika in och se om ni gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!



    Jag tänkte att detta skulle vara intressant för er, även om jag bara har fått upp bloggen i förra veckan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!



    Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...



    Hoppas vi ses!

    ♥ SimSim



    2012-01-27 | 18:10:17
    Bloggadress: http://simsim.blogg.se/

Kommentera inlägget här: