Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Phoenix (Del 1)

Kategori: Phoenix

Spelade lite (*host*mycket*host*) igår kväll och fastnade totalt.Tyckte det var jättekul och allt som fanns. Sjukt roligt!! 
   Fast lite smått besviken över en grej. Skulle önska att det fanns någon musik-linje typ.. 
 
I alla fall, gjorde en startsim(En testsim) vars namn är Amelia minns-inte-hennes-efternamn. Gjorde henne bara för att testa hur universitetslivet är och jag är långt ifrån färdig! 
 


Hon började med att öva med skissblocket i sitt rum som jag gjorde om. 


Liten utdragen bild, men liten översikt om hur rummet såg ut (Gjorde om det ännu en gång.) 


Det var typ någon väkomst-fest som Amelia fick gå på. 


Under välkomst-festen började hon leka lite med gatukonst. Man måste ju öva upp det! 



Hon var planerad att bli med i den social gruppen - Rebellerna. Så utanför studentkorridoren hon bor på, tog hon en kille vars namn är Derek och är i nivå 8 i rebellgruppen och kysste honom. Det var även så hon fick honom som pojkvän. Och jag gillar honom, och jag brukar vara rätt så kräsen med simmar som min startsim ska bli tillsammans med. Och dem har jag stora planer med sen! 

(Han var med på kyssen! Lovely!)


För att få upp sin status, gjorde hon en demenstration mot polisbilar typ ute på en stor park och fick med en hel del folk. 



Skoldags! 


Romantiskt foto tillsammans.. Aw..<3


Gillade lite att man kunde skissa av en naken.. xD


Dem här lektionerna är roliga, för att vara helt allvarlig. Killen framför Amelia och Derek sover, och dem två sitter och antecknar och är duktiga. Eftersom jag har stora planer med Amelia och Derek, försöker jag ha så många studiegrupper som möjligt med dem två så att dem båda pluggar och är duktiga. ^^ 

Storslagen demenstration. Det måste firas!! 


Måste få några fina konster på väggarna i studentkorridoren! Hon har fyllt tre våningar med konstverk och vägg-taggar. 

Ute lektion. Mysigt var det faktiskt. Skulle själv vilja gå på sådan lektion. ^^



Han ser väldigt osäker ut på det han ska göra.. 

Och bilden blev så här.. Duktig du är Amelia, man ser ju direkt att det är han!!:D 

Amelia kom tillbaka till studentkorridoren och letade efter Derek och såg att han låg och sov, så hon la sig ner bredvid honom och tog en kort tupplur. 


Dem dansade tryckare på ett mysigt café och det gick ju inte så bra för dem. Dem råkade trampa varandra på tårarna och så. 



Mer bilder kommer! Ni som inte köpt det ännu, köp det tycker jag! :) 


(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer

  • SIMSING.BLOGG.SE - En blogg om The Sims 3 säger:

    Vilket gulligt par!

    2013-03-08 | 12:10:19
    Bloggadress: http://railroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: