Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (del 4)

Kategori: Bolton

Jag hade fått sova ut på länge och när jag stod och gjorde frukost hörde jag hur jobbbilen stod utanför och tutade. Hade försovit mig! Och totalt glömt bort att jag skulle till jobbet! Jag stressade i mig maten och skyndade mig ut. 
 
Jag hade varit för stressad när jag kom hem. Ont i bröstkorgen av stressen. Jag slog mig ned vid soffan och slog på tv:n, sjönk ned och kände stressen försvinna. Insåg även att när jag får bättre pengar behöver jag köpa en ny tv. 
 
När det började mörkna gick jag ut för att se på stjärnorna. Det var ändå ett tag sen jag hade gjort det. Det fanns en stjärna som lyste klarare än dem andra.. George. George skulle stjärnan döpas till bestämde jag. 
 
Jag gick in när det började bli sent och skrek nästan av förfäran. Det såg ut som en svinstia här inne och jag hade inte märkt något! Jag började genast städa. Jag var ändå ledig nu i helgen. 
 
Jag kom till Verdeparken och tävlade i korvätartävlingen igen. Jag vann! (Och priset var att få spy....) 
 
 
Och så var George här. Ja, han var ju tvungen med tanke på att han äger parken. Jag gick dit och tog mod till mig, innan jag kysste honom. Han verkade bli förvånad och jag släppte och var på väg att gå när jag insåg vad jag hade gjort. 
 
 
Han tog tag i mina armar och kysste mig tillbaka. Denna gång var det jag som fick bli förvånad, men jag slappnade av och kysste honom tillbaka. Vår första kyss.... 
 
 
Han frågade ifall vi skulle bli tillsammans och jag svarade ja. Nu är vi pojkvän och flickvän. Åh George... 

(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: