Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (Del 7)

Kategori: Bolton

George har blivit befodrad inom författarskapandet och han får 346 § i royalities från boken "Spökjaktsäsong" och har börjat skriva på boken "Prometheus studsade". Min lilla skräckförfattare... 
  Jag fortsatte kolla i rymden och stjärnorna och hittade två olika stjärnor som inte upptäckts innan. Jag fick döpa dem själva. Så George och Spike glittrar uppe på himlen. 
 
Det var riktigt dimmigt ute dagen därpå. 
 
Vi hade pratat om barn, och kommit överens om att vi ville ha fler. 
 
Vi byggde ut huset, eller gjorde en till våning för Spike när han blev äldre. Vilket var om några dagar. 
 
Spike hade fått en leksak i en tidig födelsedagpresent med posten från Georges syster. 
 
George har börjat på en ännu en till bok efter att ha skrivit klart "Prometheus studsade". Han skriver nu "Marshmallowmassakern" och tjänar 733 § i royalities. Vi har även satt ut helgdagsbelysning. 
 
Och vid skymningen kom snön. 
 
Jag blev bortförd utav aliens!! 
 
Jag hade varit skärrad i dagar medan George försökt lugna ned mig. Det var dags för Spike att fylla år. Vi skulle fira honom, bara vi föräldrar. 
 
Tårtan som George åkt iväg och köpt smakade gudomligt. 
 
Han fick mitt hår men pappas ögon (Ack så synd. Icke min arvvinge för denna utmaning!) 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer

  • Cherry säger:

    Gillar verkligen din PGC! :D

    Svar: Åh vad glad jag blir ! :D
    Samantha

    2014-03-26 | 16:49:44
    Bloggadress: http://chesims.blogspot.se

Kommentera inlägget här: