Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Hemma igen - mer spelande

Kategori: Allmänt

Har nu kommit hem och jag har fått migrän (Jättekul) så ska sätta mig och spela sims (Otroligt nog kan inget stoppa mig att inte spela sims) och fota lite mer och lägga upp här.


Kommer säkert dessutom ladda upp grejer till Thesims3.com Exchange ^^


Oh, det är fem dagar kvar tills Husdjur kommer ut!


Tänkte bjuda på en bild:


Är så ledsen för detta.. Jag spelade på min favoirtfamilj och var hennes mamma och helt plötsligt hör jag ett läskigt ljud och båda föräldrarna springer ned till källaren, så har min favoritsim dött. Alltså det är elakt och orättvist.. :/
Jag började nästan gråta. Haha
Fast jag älskar denna bild, får mig att tänka på en grej.

Som att Liemannen säger "Får jag bjuda på en dans?"
Och det är typ en spökbal - och flickan är övergiven och ensam och Liemannen är som en bror för henne.
Och hon svarar "Självklart."

Haha.. :)


Simma lugnt

Kommentarer

  • Elinpelin319@ ts3 :) säger:

    Hej hur dog simmen? ;)



    Är också en sims nörd xD

    2011-10-30 | 20:55:06

Kommentera inlägget här: