Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Uppstartat. Igen.

Kategori: Allmänt

Min dator hade kraschat, igen. 
 
Men nu har jag den återigen och har spelen installerade. Denna gång har jag alla expansion-paket och mina tre prylpaket (Utomhuslyx, Stadsliv & 70-tal, 80-tal, 90-tal.) 

Och imorgon ska jag åka och köpa Universitetsliv. 

Kommer bli kul. ^^ 
 


Tänkt börja på en "unik" sim, vars har en ganska lång biografi och udda egenskaper än vad jag brukar ta.
Hon är lite från mig, med egenskaper och sådant. 
 
Men biografin och egenskaperna dyker upp i ett annat inlägg då jag inte kan det utan till.
 
Vet bara att hon heter Beatrix Shaw. :) 


(Hon är inte häxa, men funderar på att få henne till en häxa efter ett tag. Jag vet inte ännu.) 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: