Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Rida tjur, yieha!

Kategori: Bilder

Jag satt o spelade sims imorse, lite grann. Av det lilla jag orkade med andra ord.
Och simmen Amalia Winchester fick rida den mekaniska tjuren, och må säga. Det såg lite roligt ut, haha.


Från början gick det ju bra.


Men efter det börjar hon tappa balansen och inte vara lika säker.


Tydligen så har Amalia missförstått det där med att rida mekanisk tjur..


Hon började i alla fall tillslut förstå det där!

Eller inte... *suck*


Det gjorde nog ont att ramla sådär..
Hon kanske passar som sångerska, men inte att rida tjur. Det är en sak som är säker! Haha

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Kommentarer

  • Gummis säger:

    Haha, det ser så sjukt kul ut! Kanske borde vi ha tävling på thesims3.com om vem som kan lägga ut roligaste rida tjur bilden:) hihi

    2012-03-09 | 19:11:55
    Bloggadress: http://simsweden.blogspot.com
  • sophie säger:

    Imorgon får jag mitt spel! :D Vad betyder vara värd för ens sim? Kan man det även om man är akrobat? Kan du vara det till mig då? :D

    Min lilla sim behöver dig! haha <3

    2012-03-09 | 20:07:51
    Bloggadress: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: