Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Showtime pictures

Kategori: Bilder

Prövade på att spela lite igår - var sjuk och hade inte riktigt någon ork.
Fortfarande sjuk, men vill ner till skolan. Hatar att vara hemma från skolan.
Men ni kan få lite bilder ifrån mitt spel:



Det första som hände i spelet när jag gjort Amalia Winchester - artistnamn Gwendolyn - var att hon stod o sjöng för folk i parken när hon helt plötsligt får en inbrottstjuv hos sig.
Hon har egenskapen modig och jag låter henne åka hemåt. Hon skulle precis börja slåss mot rånaren när polisen kom före henne och slogs.
Hehe, insett att det e lättare att få inbrottstjuvar nu än förut - i alla fall för mig.


Jag lät henne sjunga karaoke som jag ställt utanför hennes hus (Fick inte plats inuti huset). Och jag må säga, jag älskar låtarna som dem sjunger både på karaoken (?) och som vanligt när de är sångare/sångerskor.


Bakom scenen ställde hon sig och började sjunga för dricks, hon fick en hel del, hehe.


Hon fick ett gig på karaokebaren, tror jag att det var, och det gick bra. Men hon har haft bättre gigar ;)


Och så har hon fått en såndär gullig liten guldaktig dräkt, haha :)


Har en uppdatering på spelet, som jag så gärna vill uppdatera. Men kan inte, pga att jag har en jobbig föräldrarkoll och när man är hemma ensam kan man icke uppdatera simset, så när jag kör utan den uppdateringen, kan jag inte vara inloggad samtidigt på thesims3, eller skicka via simport osv. Blä :(

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Kommentarer

  • Gummis säger:

    Så kul att se andras bilder! mera mera! :) Jag måste prova att ha en tjej sen! Kör ju med trollkarsgubben nu. haha nä men man ska inte hasta fram, det är långt till nästa EP. :)

    2012-03-09 | 09:58:22
    Bloggadress: http://simsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: