Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Adventure time!

Kategori: Adventure Time

Hej hej!
Jag och Scott har köpt nytt hus tills vårt nya tillskott i familjen kommer. En fyra faktiskt.
Jag har även kommit på varför jag mått så illa, jag är gravid.



Nästa sommar hoppas jag och Scott att vi kan renovera huset på utsidan och fixa på tomten. Nu till höst ska vi köpa nya möbler men förhoppningsvis i sommar så ska vi renovera inomhus samtidigt som vi renoverar utsidan. Och vi kanske ska riva garaget, får se.
 


Jag i femte månaden och vår lilla valp Laika.
 

Laika har växt till sig lite och jag ligger och försöker lära henne att spela död men hon blir bara orolig när jag låtsas dö, haha.
 

Vår nya tillskott i familjen, Diablo. En liten valp som är blandrasig.
 

Odöda typer! Skrämde halvt ihjäl mig när jag gick ut för att ta frisk luft och se på vår trädgård, och så ser jag henne här förstöra våra plantor.. Det ska vi också fixa, fixa bättre odlingsställe! 
 

Vi fick inbrott! Laika stod och vaktade när hon helt plötsligt börjar skälla och springer efter tjuven. Scott släppte allt när han stod och höll på med plantorna och sprang upp till boven och klådde upp honom och höll honom fast till polisen kom. Inga av våra saker försvann men det är lite hemskt ändå.. 
 

Vi fick ersättning för att vi hade hållt boven fast till hon kom. 

Det är dessutom snart dags att föda!:D
Både jag och Scott hoppas på en liten pojke, men vi blir glada oavsett.


Det var dags att föda och efter några timmar kom vi ut med en liten flicka med namn Althea. Grekiskt. 


Hon är så söt och lycklig. Och det hoppas jag att hon fortsätter vara trots med-och motgångar. 


(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: