Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Adventure time!

Kategori: Adventure Time

Hej hej!
 
Jag hade fått ett uppdrag så jag var tvungen att åka till Shang Simla och där befinner jag mig just nu.
 

När jag kom dit var det skymning och jag behövde träna upp min kampsport för att kunna göra uppdraget. Behövde sparra med en annan sim i kampsport turneringen och jag ville gärna vinna, hehe. Jag fick upp till max efter ett tag.
 

Medan jag väntade på att min motståndare skulle komma till Akademin stod jag och tränade med rymdblock för att fördriva tiden. 

Min motståndare, Abi Yat Sen, kom och vi började sparra direkt. Jag vann som tur var och jag kunde åka hem, men när jag ändå var i Shang Simla tyckte jag det var onödigt att åka hem direkt.
 

Jag mediterade nedanför kinesiska muren och kände bara hur friden tog över mig.
 

Jag sprang förbi drakgrottan som såg lite småläskig ut, men nästa gång jag är i Shang Simla ska jag passa på att smyga in där också.
 

Jag träffade på en ortsbo som behövde hjälp och jag satte genast igång och hjälpte honom.
 

Jag köpte även ett semester hus, men jag och Scott får renovera om det inomhus sen så att det ser snyggare ut, haha.


Jag sparrade ännu en gång i kampsport turneringen och vann ännu en gång.


Jag satt vid akademin och tränade på shack och funderade över hur vi skulle göra med semesterhuset. Jag skulle redan börja med att renovera om, fast det skulle bara bli med köket.
 


Köket blev omrenoverat med möblerna men funderar på att ha kvar väggar och golv som det är.
Och det är även dags för mig att åka hem till Scott och Althea, kan inte stanna borta där för länge.



(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: