Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Adventure time!

Kategori: Adventure Time

Hej igen!
Jag har nyligen kommit tillbaka till Rivierview från Al Simhara. Jag har haft jättekul där.
Och jag har träffat på mina nya grannar. Det är något skumt med två utav dem...
 
Menmen, jag träffade Scott Pank - en av mina grannar och vi klickade nästan direkt.
Vi dejtade i några månader innan jag bestämde att ta med honom till Champs Les Sims!
 


Vi hade precis anlänt till Paris och jag blev lite glad. :)
 
Vi hade hittat ett fint område med ett litet tält och någon grillplats. Det var en massa berg runt omkring och tusentals växter som gjorde det extra mysigt.
 


Åh jisses, haha! Scott överasskade mig verkligen när vi var i Paris. Han friade! Till mig!
Åh så underbart! I Champs Les Sims också! Tackade självklart ja, haha. :)<3


 


Ville ta mig till Eiffeltornet, men båten dit var för dyr, så jag nöjer mig med ett foto istället. 
Har dessutom börjat bli lite illamående, vet inte vad det beror på.. Kan bero på maten i Frankrike, men kanske inte. Hm.. 
 


Skymingen i närheten utav Eiffeltornet med min älskling. Åh, så många underbara minnen från Champs Les Sims. Hit ska vi igen!:) 




(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer

  • leavanny.blogg.se säger:

    Jag har letat som ett tok efter Eiffeltornet i Paris i sims. Måste nog starta spelet och försöka hitta det nu xD

    Svar: Haha, låter bra det!xD
    Samantha

    2013-01-25 | 14:02:26
    Bloggadress: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: