Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Adventure time!

Kategori: Adventure Time

Hej! Mitt namn är Beatrix Campbell och jag är en äventyrlig tjej som gärna går över gränserna bara för att vända upp och ner på gravarna för att se om någon missat något eller om det är något helt oupptäckt!
Jag älskar Al Simhara, Champs Les Sims och Shang Simla och bor i Riverview.
Jag jobbar som militär och folk beskriver mig ofta som äventyrlig, modig, tursam.

Efter jag flyttade hemifrån använde jag mina besparingar för att påbörja mitt äventyr i Al Simhara och fortsätta sedan.
Och här kommer ni få se mitt äventyr.
 
Al Simhara:
 

Det syns att äventyrare varit här.. För många år sen. Skelettet såg inte nytt ut direkt..


Åh, hyroglyfer är så coola. Även fast det var varningsord..



Det var en värmebölja när jag var där andra dagen. Otroligt varmt, men som tur var fanns det skönt vatten i Nilen och jag hade träffat på ett gammalt par som hade det skönt i deras hus och som jag fick vara i väldigt ofta. Jag gick även in i dem två största pyramiderna, har ännu inte gått in till den minsta pyramiden.




Det räckte tydligen inte med att det skulle vara värmebölja, utan jag fick ett uppdrag att gå ner och plocka eldfrukter och dem skämtade inte när dem sa åt mig att jag behövde ta med mig dusch på burk. Det var verkligen, verkligen varmt, haha. 



Hade även fått ett uppdrag att lägga ner muta i ett högkvarters kista. Lite svårt att hitta först men lyckades till slut efter att ha kämpat.
Och ja, jag är på bilden. :)


Pyramiden var så fint vid skymningen. Var tvungen att stanna Kespan för att fota.

 
Hittade även ett gammalt skepp strandsatt.. Ska undersöka den närmre nästa gång, hade inte den tiden att utforska allt jag ville. :(




Ah just, ja. En av ortsborna i Al Simhara bjöd ut mig på dejt och medan jag väntade på att han skulle komma hittade jag ett till strandsatt skepp. Så mystiskt och spännande! :)

Dejten gick väl sådär.. Jag stack när jag fick reda på att han var gift och ville ha en dejt med mig. Falska typer.



Hittade ett litet läger vid Nilen som jag ska ha som plats nästa gång jag åker dit igen. Underbart skönt och om det blir en värmebölja till är det bara att hoppa ner i Nilen. :)
 


Vattnet var verkligen skönt, och nu slutas äventyr för den här stunden.
 
Hoppas ni också reser mycket!:)
 
~~


Well hellu^^
Kom på en sån här spontan rese-dagbok med simmen Beatrix Campbell^^ 

Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: