Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Godmorgon^^

Kategori: Bilder

Mina simmar hade bröllop igår:3
 


Bondgård-style, yeah!xD
 
Nää men fint bröllop, förutom att dottern där gick till sin häst istället, blä:P
 
Ni som har årstider, vad tycker ni om det? Jag har bara testat på det innan det släpptes och redan då älskade jag det, så vad tycker ni som verkligen har det?:D
Kommentera här, vill gärna veta:3 
 
Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!

Kommentarer

  • sophie säger:

    Alltså det är så härligt!!! Jag bara älskar regnet och åskan! Jag har inte upplevt vinter och vår ännu, men sommaren och hösten är så mysiga! Att simmarna kan dejta online är sjukt roligt! Där finns inte så många lektioner i spelet och det är svårt att spela. Man är liksom inte riktigt säker på vad man kan göra i spelet. Mina simmar solar, dejtar, slappar på badmadrassen i poolen och i havet, äter isglass och pumpapaj. Det är vad jag har hunnit upptäcka typ... Mina föräldrar är inte tillsammans och jag har bara spelet hos pappa ._.' Blir väldigt spelsugen så fort jag kommer hem till mamma och längtar till pappa hahaa!

    ÅÅÅÅH du måste uppdatera direkt när du har fått det! :D
    Idag blev min dotter sjuk och hade frossa. Tog henne till sjukhuset för att vaccinera henne. När hon kom hem fick hon ett varmt bad och lite pumpapaj. Sen satt hennes föräldrar vid varsin dator och onlinedejtade med andra xD

    Svar: Haha låter jättekul ju!:D Längtar ju bara till det ännu mer nu:P Fast får ju det på tisdag förhoppningsvis:)
    Samantha

    2012-11-17 | 21:04:10
    Bloggadress: http://www.ziggi.blogg.se
  • sophie säger:

    Förresten, minns du mig? :P
    Hur mår du idag?
    Du slutade blogga förut, hittar inte din vanliga blogg.
    Har du lagt ner den? :(

    Svar: Jo, jag minns dig^^ Jo, har världens magsmärtor annars mår jag bra, själv då?
    Jag har lagt ner min blogg - men har en ny uppstartad - Demongirl.blogg.se - bara att checka in:)
    Samantha

    2012-11-17 | 21:05:18
    Bloggadress: http://www.ziggi.blogg.se

Kommentera inlägget här: