Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Sims, play with life

Kategori: Allmänt

Okay, är sjuk så ska ta o spela lite sims 3 om jag har orken till det^^

Var ju på Gamex i söndags och testade på att spela Sims 3 Årstider. Det var jättekul och var bättre än vad jag trott, hade inte speciellt mycket förväntningar på spelet. Men det här har ni gjort bra EA, good job!(y)
 
Fanns en tävling om att skapa en så lik kändis som möjligt, eller sig själv eller bara en unik sim så kunde man vinna priser.
Jag blev självklart sugen på att vilja vara med på tävlingen men hon som skötte stället tyckte att jag inte behövde tävla utan skulle få priserna ändå.
Så fick armband där det står "The Sims play with life", ett nyckelband och en tatuering:3
 
Lite awesome faktiskt. Har tre nyckelband till, tre armband till och tre tatueringar till som jag inte vet vad jag ska göra av:(
 
 



Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!
 

Kommentarer

  • Lizette säger:

    Hej jag skulle jätte gärna vilja ha ett sånt där nyckelband/armband, Om du inte vet var du ska göra av det så kanske jag kan få köpa ett (eller två- till min lilla syster också) av dej :D

    Svar: Har inte haft några tankar på att sälja dem men det är bättre det än att låta dem bara ligga kvar i rummet, haha:) Hör av dig till min mail: [email protected] Så kan vi prata mer om det där?:)
    Samantha

    2012-11-09 | 10:09:11

Kommentera inlägget här: