Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Q&A

Kategori: Q&A

Från Sophie


Questions and Answer:

Gör du bara en sim åt gången och är det då alltid en tjej? :)
Ja, gör alltid en sim åt gången. Det beror på. Oftast blir det tjej, men det händer att det blir killar med:)
 
Brukar du aldrig göra typ stora familjer?
Alltså jo, det händer. Men jag gör aldrig stora familjer i CAS. Utan det blir mer efter jag spelat med min startsim, som får en man/fru, får barn osv.

Hur många timmar spelar du åt gången?
Oj, alltså det beror på väldigt mycket.. Är jag till exempel sjuk och inte är i skolan går min dag åt att spela sims, och det kan då vara från 7 till... 21, 22??
Eller om det är skoldag brukar jag kanske spela från 18-21,22 :)

Vad tycker du om årstider?
Så mycket som jag spelat av det (Och det då bara sommar o höst just nu) så gillar jag det väldigt mycket. Ångrar i alla fall inte köpet!:)
 
Laddar du ner mycket till ditt spel? Några mods?
Jag har inga nedladdningar så mycket.. Laddade ner två simmar från Exchange bara för att komma åt frisyrerna och tog bort allt annat, annars har jag bara från Store

Kommentarer


Kommentera inlägget här: