Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Melodie Oakenshield II

Kategori: Bilder

~ Ordningen bland mina bilder har blivit totalt fail, o jag vet inte vilken ordning det ska vara. Men hoppas det är ok ändå. ^^ ~
 
 
Melodie har blivit gravid för första gången och måste därför ta ledigt från jobbet. (Något jag tycker är dumt dock. Skulle verkligen vilja att man kan arbeta åtminstone två dagar till och sedan vara hemma den sista dagen. Fast kan nog vara bra ändå, mina simmar föder från 2-3 dagar.) 
"Hej mitt vinterland, nu är jag här. Nu biter frosten i min kind, ty kall är kvällen"
Korvätar tävling innan hon blev gravid.
Gravid Melodie med hennes man och gör snögubbar. 
"Fireworks, Gandalf. Fireworks" 
Woho, myspys i ett igloo som lyckas lyfta!! 
Dags att föda.. 
Två tvillingar, Saphire och Saphira. 
Poolpart innan graviditeten.
Jag gillar inte det här huset på något sätt... 
Dockan är dock aboslut läskigast!
Lära sig åka skridskor, yep. 
Börjar lära sig ju. 
Liten snurr. 
Åka baklänges.
"Jag ser det snöar, jag ser det snöar. Det var ju roligt, hurra!" 
Presentparty som blev en vanlig fest på grund av det tydligen inte fanns plats för presenterna.. Hm... (Efter graviditen)
Märkte att det gick att titta på vädret genom fönstret!:P 
Melodie ställde sig bakom pussståndet och fick sin man att kyssa henne. 
Dem testade kärleksmaskinen och svaret blev "Passionerad. Överbelastad." xD 
Woho! Myspys i fotoautomaten.

(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: