Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Förlåt..

Kategori: Allmänt

Förlåt för urdålig uppdatering, men jag har varken haft ork, haft någon sims lust plus varit ordentligt sjuk. 

Men kanske blir ändring snart. Är fortfarande lite små sjuk, men snart så. :) 




Får dessutom påsklov, eller från imorgon egentligen. Men eftersom jag är sjuk så har jag haft påsklov hela veckan, lol. :P 
 
Men får se om jag orkar spela sims sen, men annars får det bli när det känner mig bättre!:) 

Kommentarer

  • candoris säger:

    Äsch, spelandet ska aldrig kännas som ett måste, man ska inte få dåligt samvete för att man inte spelar och man ska aldrig behöva be om ursäkt för att man inte har spelat. Så det så!

    För när någonting blir ett "måste" suger det musten ur en och det roliga försvinner.

    Krya på dig! :) Kram

    Svar: Mjo, må så vara. :o Och tack så mycket! :)
    Samantha

    2013-03-30 | 09:07:44
    Bloggadress: http://thesimsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här: