Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (Del 11)

Kategori: Bolton

Det var dags att föda. Igen. Lucifer fick panik och sprang in till pappa som satt och skrev och skrek något om att jag hade ont i magen och satt och skrek tyst i vardagsrummet. George hade varit snabb med att spara texten på datorn och sprang ut till mig, Han ringde barnvakten och tog med mig sedan till bilen. Sjukhuset nästa. 
 
Det blev tvillingar. 
 
Pojken Gabriel, som älskar naturen och är vänlig. 

Och
 
Pojken Dominic, som är grinig och hatar naturen. 
 

 
Några dagar efter överrasskade George mig med en bukett blommor, kysste mig länge och han frågade sedan ut mig. Jag blev osäker och sa att vi inte kunde lämna barnen. George log bara. 
  "Allt är redan fixat." 
Ett leende växte på mina läppar och jag hoppade upp i hans famn och kramade om honom. "Ja" 
  "Men varför bjuder du ut mig?" 
George skrattade bara. "Det är ju kärlekens dag idag." 

 
Vi tog ett gratulationskort.
 
Testade kärlekskontrollen och resultatet blev: 
  STEKHET! 
Hoppla! Skaffa ett rum, va! 
 

Vi skrattade bara. Vi kastade hästsko i parken och gick sedan till fotomaskinen. 
 
Romantiska bilder. Sedan drog George med mig till dansgolvet.

 
Och kvällen avslutades med att ha ett eget rum... 
"Jag blir så dum av dig.... Oj, sjöng jag det där högt? Jag menar, vilken rolig dejt! Öh... Bry dig inte om mig..." 
 
FÖDELSEDAG 
Tvillingarna blev småbarn. 

Dominic fick mitt hår men pappas ögon - Attans! 
Och Gabriel fick pappas hår och pappas ögon. - Attans! 
 
Bara att fortsätta försöka. Nu måste vi dock vänta på att Spike flyttar ut och därefter är det Willows och Vladimirs tur att flytta ut. 
 
Dominic och Gabriel har lärt sig att gå, att prata och blivit pottränade med min och Georges hjälp. 
 
Lucifer har även åkt till internatet för något år sedan. Han har blivit tonåring och stannade hemma under sommarlovet, men åkte vidare till internatet igen på grund av fullt hus. Han har erhållt egenskapen Karismatisk. 
 
George har börjat på boken "Once upon a time" som är sin 12:e skräckbok. Och han tjänat 7 922 simdaler i royalities. 
 
 
George blev bortförd av utomjordingar och jag döpte två stjärnor till "Lucifer" och "Gabriel" 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: