Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (del 14)

Kategori: Bolton

Födelsedag! 
 

Trillingarna fyllde år (Insåg att Alexandro inte fick någon bild på hur han såg ut och Lucille har även fått stanna hemma trots att det står att hon är inskriven på internat, bugg.)
 

Maeve fick mitt hår och pappas ögon. 
 

Och mitt i alltihopa fyllde Lucille år och fick egenskapen Snobb. Även Lucas och Licardo har blivit tonåringar och kommit hem. Licardo har lärt sig målning och blivit en virtuos. Och Lucas har lärt sig matlagning och har blivit konstnärlig utav sig. 

Niel fick mitt hår och pappas ögon. 
 
Jag, Lucille och George lär Alexandro (Som blev blond), Maeve och Niel att prata. Fullt hus på 6 barn i huset. 

12 barn sammanlagt och ingen är arvvinge. Ack så synd! 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: