Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (Del 16)

Kategori: Bolton

Jag och George firade ett årig bröllopsår. Vi gick till rodeo-baren och satt och spelade biljard till musiken innan vi åkte hem. Vi kunde inte vara borta alltför länge trots att tonåringrna var hemma. 
 
 
Födelsedagar!
Licardo. 
 
Tänk att se sina tonåringar växa upp till ungdomar (För tredje eller fjärde gången?) 
 
Licardo har fått egenskapen Tankspridd och fått jobb inom sångare. 
Lucille är en perfektionist. 
Lucas älskar att simma och jobbar inom journalism. 
 
(Vårt nya tv-rum). 
George tjänar 26 536 § och har påbörjat "Lammets tystnad" (24:e boken) 

Gravid igen...? 
 
Trillingarna har blivit barn och Niel har blivit en arbetsnarkoman, Alexandro har fått egenskapen Djurälskare och Maeve har blivit en diva. 
  Alla tre har blivit inskrivna på Prydinges högre internatskola. 
 
Vi fick även besök av en av våra döttrar (Och lilla jag, Sam, har ingen aning om vem det var nu igen) 

 
Det var dags att föda och George tog mig direkt till sjukhuset. 

Vi hade även fått höra att trillingarna blivit tonåringar. 
  Alexandro har blivit ambitiös och lärt sig läxor
  Maeve är karismatisk och lärt sig läxor 
  Niel är karismatisk och lärt sig logik 
 
Trillingar igen. 
 
Bella som är ond och modig. 
Tom som är lättsovare och slabbig 
Sirius som är slabbig och tungsovare. 
 
George har även börjat på boken "Benkrampernas natt" 
 
 
Sirius fick pappas hår men mina ögon (Han i blåa kläder), Tom fick pappas hår och ögon och Bella fick bli vår arvvinge. Hon har mitt hår och mina ögon. 
 
Så efter femton ungar har vi nu äntligen fått arvvingen till generation 2. 
 
Och jag har skaffat jobb inom stylist, drömmen att bli en Dynamisk DNA-profilerare var över för mig. Jag hade gett upp om den drömmen och velat uppfostra barn istället. 
 
Må lyckan ligga vid din sida, Bella. 
 
George har börjat på boken "Metro 2017" (Författaren, jag Sam, har börjat få brist på namn till böcker) och tjänar 29 675 § i veckan. Eftersom George fått alla färdighetsutmaningar inom författandet, skriver han väldigt snabbt och har börjat på boken "Bergets toppar". 


(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: