Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Vanlig framtid

Kategori: Bilder

Jag satt och spelade In I Framtiden, och denna gång gjorde jag mer saker än vad jag faktiskt någonsin gjort förut med just denna expansionpaket. Jag har mest åkt dit, kollat snabbt runt, och åkt hem igen. Denna gång har jag gjort uppdrag, hittat nyckeln till det övergivna skeppet (Grafiken där ville inte samarbeta med mig så det såg ut som om hon var under vatten - någon mer som har det problemet? Så den bilden kommer jag tyvärr inte ta med). Måste erkänna att det var riktigt roligt! :D 

Och jag älskar verkligen dem skeppsbrutna husbåtarna som ser ut att rasa ihop när som helst... Övergivna platser <3 
 
Inne i det övergivna skeppet. 
 

(Grafikproblem, men inte alls lika mycket som när jag skulle in i skeppet.)

 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer

  • Kaka - SIMSING.BLOGG.SE säger:

    Har du provat att rensa cachen och andra onödiga filer? Jag har annars en liten guide om det på min blogg. Sen kan du behöva uppdatera grafikkortet :)

    Svar: Att uppdatera grafikkortet behöver jag inte göra. Det har jag redan kollat. :) Men ska kolla din guide! :)
    Samantha

    2014-03-23 | 12:17:18
    Bloggadress: http://simsing.blogg.se
  • Madde säger:

    Häftigt:)

    2014-03-23 | 14:10:23
    Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: