Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Isla Paradiso

Kategori: Allmänt

Det var ett låååååångt tag sen jag skrev här, men jag har fått tillbaka sims lusten. Har även köpt Semesterparadis för cirka... tre dagar sen? Så har suttit och prövat på lite där, testat olika saker. Dykningar, upptäcka öar, att vara en livräddare och ha ett hotell. Mest bygger jag dock om en massa hus och tomter, hehe. Har ännu inte lärt mig allt från spelet - Kommer jag någonsin göra det? - men ska ändå försöka börja uppdatera här igen och bli aktiv. Woo! 

 
 
Tänkte även visa lite bilder från mitt spel som så här nystart. 
 

Hon såg så drömmande ut, hahah.
 
En dykare som ehter Edward Gregg?? Rätta mig ifall jag har fel, hah! 
 

Jag blev uppspelt när jag fick se en sjöjungfru. Inte för att man ser fenan (???), men hon simmade precis som en sjöjungfru och man kan signalera "sjösim" så blev det hon... Hmm....


Jag älskar verkligen detaljerna här! Dock kan inte jag se fiskar, men ah... 


Livräddare!


Detta lilla monster tog tag i min sim och drog in henne igen. Såg så kul ut så jag satt bara och skrattade åt hennes reaktion, haha. 


Och jag hittade en hemlig ö, som fick bli en avslappningsö med sovsäckar där. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: