Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Pgc - Bolton (Del 10)

Kategori: Bolton

Efter jag suttit och rensat all ogräs tog jag mig välförtjänt vila framför teleskopet. Jag hittade ännu en oupptäckt stjärna som jag döpte till Vladimir. George tjänar 2920 § i royalities på grund av sitt författarskap. 
 
Ensam tid bara för oss innan barnet födds. När vi ska gå och lägga oss händer det något plötsligt. Och oväntat. 
 
Lucifer, vår lilla pojke, föds med egenskaperna Galen och Konstnärlig. 
 
Vi var helt slut efter sjukhuset och vi somnade direkt. 
 
Några år efter växte Lucifer upp. Pappas hårfärg men mina ögon. Första av alla fyra barn som fick mina ögon. Han är så söt! 
 
Jag lär Lucifer gå medan George på börjar sin 8:e bok "Det kom fram under sängen" 

Jag lär honom prata och George tjänar 3 652 § i royalities efter att ha skrivit klart sin 8:e bok. 

Lucifer har även lärt sig att gå. 
 
Samtidigt som jag mår illa av en okänd anledning, har Spike växt upp och frågar ifall det är okej att han bor kvar där en termin till. Det får han självklart. 
 
George fick sin livsönskan uppfylld. Han är nu en yrkesförfattare och börjar skriva på sin nionde bok "Världens ände" 

Lucifer har lärt sig att prata 

Några ytterligare år senare växer Lucifer upp och får egenskapen "Fordonsentusiast", han skrev in på samma skola som sina syskon och ska åka dagen efter. 
 
George tjänar 5581 § royalities och har börjat på sin 10:e bok "Mörkrädd" 
 
Medan jag och Lucifer såg på barnprogram satt George och skrev för fullt. Han blev klar med sin bok "Mörkret" och började på sin elfte bok, "Under månens sken" 

Willow och Vladimir har blivit tonåringar. Willow har fått egenskapen Snobb och Vladimir har fått egenskapen "Karismatisk" och båda har fått logik. 
 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: