Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Pgc - Bolton (del 6)

Kategori: Bolton

Det hade kommit till den här tiden att börja fundera på barn tyckte både George och jag. Fast vi var oense om vilket kön vi ville ha. Han ville ha en liten flicka och jag en liten pojke. Men så klart skulle vi bli glada oavsett. Om det skulle bli en pojke skulle hans namn bli Spike och om det skulle bli en tjej skulle hon få namnet Faith. 
 
George vill ju bli yrkesförfattare och satt ofta och skrev för att förfina färdigheten. Han var en naturbegåvning om jag får säga det själv. 
 
Medan han satt och skrev, gjorde jag pannkakor som frukost till oss. 
 
Vi behövde en ny spis. Den värmde bara på ena sidan, så ena delen av pannkakorna var ofärdiga medan andra delen var färdiga. Suck.. 
 
George hade varit gullig och tagit sin bil och köpt en ny spis som ändå var relativt billig. Han installerade den snabbt och vi kunde börja laga bättre mat. 
 
Ett illamående hade gnagt i mig i några veckor. Jag var sugen på allt möjligt, men samtidigt behövde jag gå och spy stup i kvarten. Var det något jag ätit? 
 
Det blev ofta stopp i toaletten, men George var gullig nog att fixa det på en gång. 
 
George gjorde även ordning mat till mig väldigt ofta också. Jag hade märkt att jag har gått upp i vikt lite, men det kanske bara berodde på att jag åt väldigt mycket? 
 
 
Jag började bli orolig på grund av suget av olika maträtter och att jag helt plötsligt gått upp i vikt. Jag tog taxin iväg till affären, köpte ett graviditetstest och testade det i smyg på toan. Jag ville överasska George ifall vi väntade ett barn. Jag satt där i tre minuter, tittade på det länge och spänt. Hade nästan svårt att andas. Till slut visades en liten glad smiley. Jag hoppade upp från toastolen av lycka och dansade runt ett varv, innan jag skyndade mig ut och drog bort George från datorn. 
"Vi väntar barn!"skrattade jag och George såg chockat på mig, innan han lyfte upp mig och snurrade runt mig. Med samma stora leende som jag. 
 
  Det var bara några dagar kvar innan jag skulle föda. Så jag passade på att ta det lugnt och kolla på stjärnorna. Eller ja, himlen då stjärnorna inte syns så bra i dagsljus. Det var rofyllt hur som helst.
 
Det var dags. Jag ville verkligen till sjukhus, men vi hade inte mycket pengar. Våra besparingar behövde gå till mat och barnsaker. Så George hjälpte mig hemma. Stackars honom... 
 
Lilla Spike.... Född på Spökeridagen och fick egenskaperna Ivrig och tankspridd. (Slumpade) 
 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: