Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (Del 8)

Kategori: Bolton

George skulle lära Spike att gå, så jag passade på att fota. 
 
Och sen lärde vi honom att prata. 
 
Jag smet iväg till spaanläggningen på grund av att min rygg värkte. Just ja, jag är gravid igen. 
 
George passade på att potträna Spike också samtidigt som han då och då skriver. Han har skrivit klart "Marshmallowmassakern" och börjat på "Rue Gothique" 
 
Dags att föda!!
  Det blev tvillingar. 
Pojken Vladimir, som fick egenskaperna Virtuos och Tanksrpidd. (Via slump) 
Och flickan Willow, med egenskaperna Grinig och Lättsovare.
 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer

  • Louise säger:

    Vart är pappans hår ifrån?!

    Svar: Ojj... bra fråga. Från något expansionpaket i alla fall! :o
    Samantha

    2014-03-26 | 19:38:48

Kommentera inlägget här: