Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

PGC - Bolton (Del 9)

Kategori: Bolton

Vi hade köpt ett rit-och kloss till Spike så han hade något roligt att göra på dagarna. All dagis vi hade hittat kostade alldeles för mycket så vi fick ha honom hemma.
   George hade blivit färdig med Rue Gothique och blivit befodrar som författare. Han började hålla på med skräckboken Trollklockan flämtar för Frej. 
Han tjänar dessutom 1380 § i veckan. 

Det var den enda inkomst vi hade som vi fick mycket pengar på. Mitt jobb gav bara 236 § men hade hotat med att sluta betala på grund av att jag inte kunde komma till jobbet.
 
Tvillingarna fyllde år! Det var födelsedagkalas för hela familjen. Spike, George och jag. 
 
Vladimir fick pappas ögon och mammas hår. Precis som Spike. 
 
Och Willow fick brunt hår och pappas ögon. 

Attans, ingen arvvinge där heller!
 
Vi lärde dem gå och samarbetade med tvillingarna. 
 
Dags att utöka familjen ännu mer. 
 
Spike har vuxit upp till ett barn och fick egenskapen Datorsnille. Och jag har även sagt upp mig från jobbet då de vägrar att betala till mig längre. 
 
Vladimir gillade inte att bli pottränad. 
 
Dags att gå ifrån ungdomslivet till vuxetlivet! Medelålderskris!!! 
 
Willow däremot gillade att pottränas.
 
Några år senare var det Willows och Spikes tur att växa upp! Georges tur också. Han blev vuxen och fick medelålderskris också. 
 
Willow och Vladimir. 
  Willow fick egenskapen Sparsam och Vladimir fick egenskapen Överkänslig. 
 
Willow, Vladimir och Spike har blivit inskrivna på internatskolan Prydinges högre internatskola. 
 
De skulle bli hämtade dagen efter klockan nio. Så Vladimir och Willow gjorde snögubbar och Spike satt inne och spelade på pappas datorn. Eller hans gamla. Han hade köpt en ny. 
 
De kom in till 22.00 på kvällen och jag började göra varma kakor till dem. De var stelfrusna! 
 
Och jag fick nyss reda på att jag är gravid! Och George har börjat sin sjätte bok "13 rum" 

Vladimir och Willow lekte alltid tillsammans. Här tävlade de om vem som skulle vinna racetävlingen! 
 
George är färdig med "13 rum" och har börjat med sin sjunde roman "Mörkret" 
   Jag hittade även en oupptäckt stjärna som jag döpte till Willow. 
 
Evan kom på besök och jag hade byggt upp mitt självförtroende mycket mer. Jag utmanade honom att äta kanel. Kan ju säga att han inte gillade det särskilt mycket och mumlade något om att han var tvungen att åka hem. 
 
(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: