Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Minnen

Kategori: Allmänt

Jag har suttit och kollat igenom bloggen sedan klockan 07.00 imorse, läst igenom mina historier, kollat på bilder och läst kommentarer jag fått. Underbara minnen, haha 
 
Till exempel "The Secret Voice" historian: 
 
Eller "Att vara här men ändå inte..." : 
 
 
Eller "Rei Newton" som fick titeln "En ny start" därefter: 
 
 
 
Man märker verkligen skillnaden! 
 
Och favoritbilden av alla bilder. 

Tror bestämt också att jag ska göra en historia om dem igen (Dem en liten bättre då, kanske :p) 

(Bilder tagna utav mig i The sims 3! Ingen får stjäla eller ta utan tillstånd!)

Kommentarer

  • Kaka - SIMSING.BLOGG.SE säger:

    Alltid kul att kolla tillbaka! :)

    2014-03-23 | 12:16:06
    Bloggadress: http://simsing.blogg.se

Kommentera inlägget här: