Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Richer

Kategori: Allmänt

Tänkte dela med mig några bilder från min favoritfamilj Richer :)

Kommer ni ihåg bilden jag visade där min favoritsim skakade hand med liemannen? Här är hon som tonåring bredvid sin lillasyster på väg till skolan :)
 

 Här är min favoritsim Gwen med sin bästa vän Emerelda :)

 Gwendolyn som barn (och levande) på en skolutflykt på kyrkogården - på bilden syns Gwen och Emerelda som barn :)

 Tre grejer från Gwendolyns rum - bilden och spegeln är från skolutflykter och medaljerna är efter att ha gått på scouting som en aktivitet efter skolan.


Vad tyckte ni? :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan du inte lägga ut mer bilder på din familj Richer? Ser spännande ut :D haha :3

    2011-10-18 | 18:48:32

Kommentera inlägget här: