Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Vampyrsim utan närheten av vampyr

Kategori: Bilder

Mitt sims gör mig smått förvirrad. Hade gjort en ny sim, med en katt som passar in till Lunar Lakes, och när jag började spela var hon vampyr :s


När hon icke e en vampyr

När hon e vampyr och jag precis börjat med spela.

Haha e sjukt förvirrad, men trots det gillar jag det, hehe ;)
o hennes lilla katt :P

Någon som varit med om det som jag eller vet hur det blev så? :)

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hon blev jätte fin:D Kram

    2012-02-29 | 08:00:51
    Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se/
  • Rose säger:

    Kanske du hade en nedladdad vampyr som du valde i "Färdiga Simmar" ?



    Hände mig en gång oxå...

    2012-03-01 | 17:34:01

Kommentera inlägget här: