Samantha

Sims 3 blogg som ägs av en tonåring, som spelat Sims 3 sen 2001.

Dag 7. Värsta Expansionpaketet och varför?

Kategori:

 Oj...Jag tyckte det var Destinations världen förut.. Men nu tycker jag om nästan alla lika mycket.

Men det måste vara.. Leva Livet.. Tror jag.

Och det är för att man inte fick så roliga grejer. Men vissa av dem var roliga, ja. Men den är inget favorit för mig.


Fast det här är en väldigt svår fråga för mig, hehe. :)

Erat då? :)




P.S Tack så mycket för era kommentarer på förra inläggen - det värmer :) Och jag ska självklart göra från era förslag :)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Ungefär samma här, fast det värsta måste nog vara Destination Världen...oerhört tråkigt :/

    2012-01-09 | 15:35:34
    Bloggadress: http://tiincans.blogspot.com

Kommentera inlägget här: